Kirjaudu sisään
Selaushistoria

Herakonsentraatti

Heraproteiinin yleisin tyyppi on heratiiviste. Tässä proteiini ei ole yhtä suodatettu kuin isolaatti ja hydrolysaatti. Siksi sitä voidaan pitää luonnollisimpana proteiinijauheena, joka sisältää myös rasvaa, laktoosia, mineraaleja ja suoloja. Lue lisää
Kategoriat
Suodata / Järjestä
24
Kampanja
GAAM 100% Whey Premium, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
24
Kampanja
2 x GAAM 100% Whey Premium, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
15
Toukokuun kampanja
Scitec Nutrition 100% Whey Protein Professional, 920 g
Lisää vaihtoehtoja
24
Kampanja
4 x GAAM 100% Whey Premium, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
GAAM Life Series Shape Protein, 908 g
Lisää vaihtoehtoja
26
Prime Nutrition Whey Limited, 800 g
Lisää vaihtoehtoja
alkaen €13.90 alkaen €18.90
48
Varastontyhjennys
NJIE ProPud Whey, 750 g
Lisää vaihtoehtoja
€9.90 €18.90
BioTechUSA 100% Pure Whey, 2,27 kg
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA 100% Pure Whey, 4 kg
Lisää vaihtoehtoja
BSN Syntha-6, 2,26 kg
Lisää vaihtoehtoja
24
Kampanja
8 x GAAM 100% Whey Premium, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA 100% Pure Whey, 454 g
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA 100% Pure Whey, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
Nutramino Protein, 1,8 kg
Lisää vaihtoehtoja
15
Toukokuun kampanja
Self Omninutrition Whey Shake, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
Strength Whey 1000
Lisää vaihtoehtoja
25
Stacker2 100% Whey, 908 g
Lisää vaihtoehtoja
alkaen €21.60 alkaen €28.90
Tuote 28 sta 57

Muut ostivat myös

Mitä hyötyä heratiivisteestä on?

Sen lisäksi, että heratiiviste edistää lihasten rakentamista ja palautumista treenin jälkeen, se tarjoaa myös muita hyötyjä. Se auttaa koko ruoansulatuskanavaa toimimaan paremmin – mahdollinen laktoosi-intoleranssi on kuitenkin otettava huomioon.

Hyödyt

  • Auttaa neutralisoimaan bakteereja ja viruksia jossakin määrin
  • Sisältää vasta-aineita
  • Edistää mahalaukun hyvää bakteeriflooraa
  • Ehkäisee huonoja bakteereja, kuten salmonellaa ja hiivasieniä
  • Tasapainottaa mahahappoja
  • Suhteellisen makea maku

Haitat

  • Hieman pienempi proteiinipitoisuus kuin isolaatissa ja hydrolysaatissa (noin 75 % proteiinia)
  • Hieman pienempi imeytymiskyky kuin isolaatissa ja hydrolysaatissa, mutta ero on hyvin pieni
  • Voi aiheuttaa turvotusta

Heraproteiinitiiviste voi olla hyväksi, jos haluat saada ylimääräisiä kaloreita. Siinä ei ole missään tapauksessa paljon kaloreita, jos et käytä sitä muiden elintarvikkeiden kanssa, mutta lihasten rakentajalle, joka haluaa saada muutaman ylimääräisen kilon lihasten muodossa, tämä on hyvä vaihtoehto.

Sisältää laktoosia

On kuitenkin tärkeää huomioida, että heratiiviste voi aiheuttaa vatsavaivoja, jos olet erityisen herkkä laktoosille. Heran saadaan maidosta ja maito voi aiheuttaa vatsaongelmia herkälle vatsalle. Kysymys on kuitenkin melko pienestä määrästä, joten jos et ole varma, voit kokeilla ensin tai ostaa toisen tyyppisen heraproteiinijauheen, kuten isolaatin tai hydrolysaatin.

Nauttiminen

Voit sekoittaa tiivisteen joko veteen, mehuun tai maitoon. Jotkut jopa ripottelevat sitä jogurtin tai viilin päälle. Muista kuitenkin, että muut maitotuotteet voivat vaikuttaa vatsaasi. Kokeile, mikä soveltuu sinulle parhaiten!
1  2  3  Seuraava »