Kirjaudu sisään
Selaushistoria

Pre Workout

Pre-Workout (PWO) on lisäravinne, joka otetaan ennen treeniä, toisin kuin treenin jälkeen otettava Post-Workout. PWO on yleisnimi tuotteille, jotka tulisi ottaa ennen fyysistä aktiviteettia suorituskyvyn parantamiseksi. PWO voi vaikuttaa monella eri tavalla riippuen siitä, mitä ainesosia se sisältää. Lue lisää
Kategoriat
Suodata / Järjestä
40
Toukokuun kampanja
GAAM Candy Series P.W.R, 360 g
Lisää vaihtoehtoja
60
Varastontyhjennys
Self Omninutrition BCAA PRE-WORKOUT
Lisää vaihtoehtoja
Nutramino +Pro Pre-Workout Shot
Lisää vaihtoehtoja
Viterna Gladiator Blood, 460 g
Lisää vaihtoehtoja
Nutramino +Pro Pre-Workout Powder
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA Ulisses Surge V2, 300 g
Lisää vaihtoehtoja
15
GAAM PUMP, 360 caps
€37.90 €44.70
10
GAAM PUMP, 240 caps
€26.80 €29.80
Pro Supps Mr. Hyde Nitro X, 30 serv
Lisää vaihtoehtoja
20
Toukokuun kampanja
KLEEN Pre Workout, 200 g
€19.92 €24.90
BioTechUSA Pre Workout, 120 g
Lisää vaihtoehtoja
Tuote 28 sta 29

Muut ostivat myös

Mikä on Pre-Workout?

PWO on tuote, joka on sekoitus useampia lisäravinteita, ja sen tarkoitus on parantaa suorituskykyäsi kuntosalilla. Halutusta vaikutuksesta riippuen Pre-Workoutin ainesosat voivat vaihdella tuotteiden välillä. Toisin kuin Post-Workout, Pre-Workout tulisi ottaa ennen treeniä.

Pre-Workout lisäravinteena?

Jotta PWO:lla olisi vaikutusta, on hyvä tietää, mitä etsit. Jos olet väsynyt ja sinun on vaikea keskittyä, sinun tulisi ottaa PWO, joka on suunniteltu parantamaan keskittymiskykyä. Jos treenaat voimaharjoittelua ja haluat lihaskontaktia, sinun tulisi ottaa PWO, joka on suunniteltu edistämään pumppia. Jos treenaat matalalla intensiteetillä mutta pitkään, sinun tulisi ottaa PWO, joka on suunniteltu parantamaan kestävyyttäsi.

Onneksi kehitys on edennyt pitkälle, ja suurin osa PWO-tuotteista on suunniteltu niin, että keskittymisen, pumpin ja kestävyyden välillä on hyvä tasapaino. Koskaan ei kuitenkaan haittaa vilkaista ainesosaluetteloa vielä kerran varmistaaksesi, että valitset kriteeriesi mukaisen PWO:n. Tärkeimpiä ainesosia, joihin kannattaa kiinnittää huomiota, voivat olla kreatiini, beeta-alaniini, kofeiini, tyrosiini ja L-Arginiini.
1  2  Seuraava »