Palautukset & Vaihdot


Protein Companylla tuotteiden palauttaminen on helppoa! Tarjoamme ilmaiset palautukset ja ilmaiset toimitukset yli 59 euron ostoksille.

Jos toivot vaihtaa tuotteen, niin teet palautuksen normaalisti. Sen jälkeen teet uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Jos tuotteen hinta on muuttunut, voit kirjoittaa tilauksen yhteydessä viestin asiakaspalveluun. Kirjoita " hintavertailu aikaisempi tilaus " niin korjaamme hinnan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi ilmaisen toimituksen.

Voit lukea kattavat ostoehdot täällä.

Haluatko palauttaa tilauksesi tai osan tilauksestasi?



Alta löydät ohjeet tilauksen palauttamiseen valitsemasi kuljetusyrityksen mukaan. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittaa meille palautuksesta, riittää kun noudatat näitä ohjeita:


Matkahuolto :

Pakkaa tuotteet, jotka haluat palauttaa, samaan laatikkoon. Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro tiskillä Matkahuollon palautustunnuksemme: 9558517. Pyydä palautuksesta itsellesi kuitti ja säilytä tämä kunnes palautus on käsitelty.

Otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun jos sinulla ei ole pakettia jäljellä niin lähetämme sinulle palautussetelin sähköpostitse.

Budbee :

Budbee kuljettaa molempiin suuntiin. Voit valita palautatko tuotteesi Budbee-pakettiautomaattiin vai haluatko että ne noudetaan kotioveltasi. Katso palautusohjeet alta!

Budbee Home
1.Napsauta linkkiä tekstiviestistä tai siirry tilaukseesi budbeen sovelluksessa. Napsauta vain ”Varaa palautuksen nouto” -painiketta. Sinun ei tarvitse tulostaa pakkausmerkintöjä, budbee huolehtii siitä!
2. Valitse itsellesi sopiva noutoaika. Valitse, haluatko jättää paketin oven ulkopuolelle vai luovutato sen kuljettajalle henkilökohtaisesti.

Budbee Box
1. Mene tilauksesi tietoihin ja valitse "varaa palautus". Pakkaa tuotteet ja valitse mihin pakettiautomaattiin haluat palauttaa ne.
2. Vahvistusviestin jälkeen sinulla on kaksi tuntia aikaa mennä pakettiautomaatille, näppäillä PIN-koodi ja jättää tuotteesi sinne. Etkö ehtinyt ajoissa? Ei hätää, voit varata uuden palautuksen sovelluksesta.

Tästä löydät lisää tietoa miten palautat budbeen kanssa.



Otathan huomioon, että hyväksyttävä palautus edellyttää, että tuote on alkuperäisessä kunnossa. Vastaanottamiamme avattuja tai rikkinäisiä/likaisia tuotteita ei tulla hyvittämään kokonaisuudessaan. Tällaisessa tapauksessa otamme yhteyttä asiakkaaseen.

Sinun ei tarvitse täyttää mitään lappua siitä, mitä tuotteita palautat. Tiedämme rahtisetelin perusteella, mitä tilausta ja tuotteita palautus koskee.

Qliro hyvittää tuotteen hinnan käsiteltyämme palautuksesi, käyttämästäsi maksutavasta riippumatta. Hyvityksen maksaminen vie noin 3-5 pankkipäivää.

Palautukset vie noin 2 viikkoa siitä kuin paketti on luovutettu toimittajalle.

Jos sinulla olisi vielä jotain kysyttävää palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

#1 Lähetä tuote takaisin

Jos paketissasi oli mukana palautusetiketti, käytä tätä ja lähetä paketti takaisin. Jos palautusetikettiä ei ollut, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautusetiketin.

#2 Ei monimutkaisia lippulappuja

Sinun ei tarvitse täyttää erillistä lomaketta ja merkitä siihen palautettavia tuotteita. Me tiedämme, mistä tilauksesta ja tuotteista on kyse tilauksesi palautusetiketin perusteella.

#3 Rahat nopeasti takaisin

Klarna-tililläsi voit merkitä, että olet palauttanut tilauksen kokonaan tai osan siitä. Jos valitsit maksutavaksi laskun, voit keskeyttää laskun erääntymisen, kunnes palautus on käsitelty. Jos olet maksanut kortilla tai verkkopankkimaksulla, saat hyvityksen nopeasti tilillesi Qliron kautta.