Palautukset & Vaihdot
Protein Companylla tuotteiden palauttaminen on helppoa! Tarjoamme ilmaiset palautukset ja ilmaiset toimitukset yli 59 euron ostoksille.
Jos toivot vaihtaa tuotteen, niin teet palautuksen normaalisti. Sen jälkeen teet uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Jos tuotteen hinta on muuttunut, voit kirjoittaa tilauksen yhteydessä viestin asiakaspalveluun. Kirjoita " hintavertailu aikaisempi tilaus " niin korjaamme hinnan. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi ilmaisen toimituksen.
Voit lukea kattavat ostoehdot täällä.
Haluatko palauttaa tilauksesi tai osan tilauksestasi?
Alta löydät ohjeet tilauksen palauttamiseen valitsemasi kuljetusyrityksen mukaan.
DB Schenker :
Voit palauttaa tilauksesi samassa paketissa ja samalla lähetyslomakkeella, joka on liimattu pakkaukseen. Palauta paketti mille tahansa Schenkerin pisteelle ja kerro että paketti lähetetään takaisin lähettäjälle. Pyydä kuitti jossa lukee seurantanumero, tarvitsemme tämän jos paketille sattuisi jotain matkalla. Otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun jos olisi niin että sinulla ei ole laatikkoa jäljellä tai että viivakoodia ei voi lukea, lähetämme sinulle siinä tapauksessa palautussetelin sähköpostitse.
Budbee :
Budbee kuljettaa molempiin suuntiin. Voit valita palautatko tuotteesi Budbee-pakettiautomaattiin vai haluatko että ne noudetaan kotioveltasi. Katso palautusohjeet alta!
Budbee Home
1.Napsauta linkkiä tekstiviestistä tai siirry tilaukseesi budbeen sovelluksessa. Napsauta vain ”Varaa palautuksen nouto” -painiketta. Sinun ei tarvitse tulostaa pakkausmerkintöjä, budbee huolehtii siitä!
2. Valitse itsellesi sopiva noutoaika. Valitse, haluatko jättää paketin oven ulkopuolelle vai luovutato sen kuljettajalle henkilökohtaisesti.
Budbee Box
1. Mene tilauksesi tietoihin ja valitse "varaa palautus". Pakkaa tuotteet ja valitse mihin pakettiautomaattiin haluat palauttaa ne.
2. Vahvistusviestin jälkeen sinulla on kaksi tuntia aikaa mennä pakettiautomaatille, näppäillä PIN-koodi ja jättää tuotteesi sinne. Etkö ehtinyt ajoissa? Ei hätää, voit varata uuden palautuksen sovelluksesta.
Tästä löydät lisää tietoa miten palautat budbeen kanssa.
Posti :
Meillä on asiakaspalautussopimus Postin kanssa joka tarkoitta että voit palauttaa tilauksen samassa paketissa, ja samalla rahtisetelillä jolla se tulikin, eli rahtiseteli joka on jo paketissa kiinni. Paketin voi palauttaa toimipaikassa kassalle veloituksetta ja antaa meidän numeron: 658490.
Jos haluat mieluummin palauttaa lähetyksen automaattiin, voit mennä postin sivuilla kohtaan " Palauta Paketti " ja valita "palauta lähetystunnuksella". Sivusto ohjaa sitten tarkemmin ja voit valita automaatin jonne jättää paketin.
Otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun jos olisi niin että sinulla ei ole laatikkoa jäljellä tai että viivakoodia ei voi lukea, lähetämme sinulle siinä tapauksessa palautussetelin sähköpostitse.
Otathan huomioon, että hyväksyttävä palautus edellyttää, että tuote on alkuperäisessä kunnossa. Vastaanottamiamme avattuja tai rikkinäisiä/likaisia tuotteita ei tulla hyvittämään kokonaisuudessaan. Tällaisessa tapauksessa otamme yhteyttä asiakkaaseen.
Sinun ei tarvitse täyttää mitään lappua siitä, mitä tuotteita palautat. Tiedämme rahtisetelin perusteella, mitä tilausta ja tuotteita palautus koskee.
Klarna hyvittää tuotteen hinnan käsiteltyämme palautuksesi, käyttämästäsi maksutavasta riippumatta. Hyvityksen maksaminen vie noin 3-5 pankkipäivää.
Palautukset vie noin 2 viikkoa siitä kuin paketti on luovutettu toimittajalle.
Jos sinulla olisi vielä jotain kysyttävää palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.