Kirjaudu sisään
Selaushistoria

Käsipainot

Käsipainojen ja painojen avulla voit treenata milloin tahansa. Voit esimerkiksi ottaa ne mukaan toimistoon, laittaa sängyn viereen tai hankkia nilkkapainot kävelylenkille. Osta sekä käsipainot että käsipainosetit eri tuotemerkeiltä, meiltä Protein Companylta. Lue lisää
Kategoriat
Suodata / Järjestä
Tiguar PU Dumbbell, 30 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 45 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Viktmanchetter, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 35 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 1.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 0.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 37.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Viktmanchetter, 2 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Viktmanchetter, 0.75 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 25 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 3 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 22.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 40 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 2 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Viktmanchetter, 0.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 47.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 27.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 42.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Viktmanchetter, 1.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 20 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar Vinylhantlar, 4 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 50 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tiguar PU Dumbbell, 32.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Tuote 28 sta 28

Muut ostivat myös

Monipuolista treeniä käsipainoilla

Käsipainot ovat täydellinen työkalu joustavaan ja monipuoliseen treeniin tai kehosi uudelleenrakentamiseen esimerkiksi loukkaantumisen jälkeen. Käsipainoilla treenaat sekä lihaksia että kestävyyttä. Ja mikä parasta – ne eivät vie paljon tilaa. Jos hankit myös nilkkapainot, voit treenata sekä käsiä että jalkoja samanaikaisesti.

Käsipainot tarjoavat täydellisen treenin ja voit luoda omia treeniohjelmia. Hanki mielellään käsipainosetti, jossa on eri painoisia käsipainoja, niin saat kaiken irti treenistäsi ja voit rakentaa lihaksiasi vähitellen.

Vaihteleva käsipainotreeni

On olemassa monia erilaisia treenitapoja, joita voi toteuttaa käsipainoilla.

  • Superset – tarkoittaa, että teet kaksi harjoitusta peräkkäin lepäämättä välissä. Ei ole väliä, treenaatko samoja vai eri lihasryhmiä.

  • Dropset – Valitset painon ja teet niin monta toistoa kuin mahdollista. Valitse sitten kevyempi paino ja tee maksimaalinen määrä toistoja uudelleen. Dropset on tavallinen valinta silloin, kun todella haluat treenata ja väsyttää lihaksen.

  • Myo-Reps – Myo-Reps tarkoittaa sitä, että käytät painoja 70 % maksimikapasiteetistasi ja teet niin monta toistoa kuin mahdollista ja lopetat, kun luulet voivasi tehdä vielä noin 2–3 toistoa. Lepää hetki ja päätä treeni viimeisiin 2–3 toistoon.

  • Giant set tai triset – Tässä vaihtelet kolmen tai useamman käsipainoharjoituksen välillä ilman lepoa. Treenimuoto on yksi supersetin muoto.

  • Pyramidiharjoittelu – Tässä intensiteetti kasvaa jokaisen setin aikana, ja kun olet saavuttanut huipun, alat työstää intensiteettiä taas alaspäin. Hyvä lihasvoimalle ja lisäämään harjoittelumäärää.

Laaja valikoima painoja Protein Companylta

Riippuen siitä, kuinka pitkälle olet edennyt voimaharjoittelussa, kuntoutuksessa tai kuinka paljon haluat rakentaa lihaksia, löydät Protein Companylta laajan valikoiman eripainoisia käsipainoja aina 0,5 kg:sta 50 kg:aan. Tsemppiä voimaharjoitteluun.