Toimitus

Tilaus

  • Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

    Tavallisesti toimitusaikamme on 2-4 työpäivää. Suurten kampanjoiden yhteydessä toimitusaika voi olla pidempi.

    Toimitusaika voi myös olla tavallista pidempi, jos tilauksesi sisältää tilaustuotteen. Mikä on tilaustuote? Se on tuote jonka tilaamme varastoomme meidän tavarantoimittajalta jotta voimme lähettää tilauksesi sinulle!

    Näet jokaisen tuotteen toimitusajan helposti kohdasta "Lisää ostoskoriin".


  • Miten seuraan pakettiani?

    Lähetämme aina seurantanumeron toimitusvahvistussa, jonka saat kuin pakettisi on lähetetty varastoltamme. Voit seurata pakettia painamalla seurantanumeroa.

  • Mihin maihin toimitatte ja kunka paljon toimitus maksaa?

    Tarjoamme toimituksiamme seuraavien toimittajien kautta:

    Toimitus DB Schenkerin kanssa maksaa 4.99€ , ilmainen toimitus yli 59€ tilauksiin.

    Toimitus Budbee  kanssa maksaa 4.99€ , ilmainen toimitus yli 59€ tilauksiin.

    Toimitus Postin kanssa maksaa 6.99€ 0-59€ tilauksiin, 1.90€   59€-79€ tilauksiin ja ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin.

  • Mihin maihin toimitatte?


    Tällä hetkellä toimitamme tilauksia Ruotsiin ja Suomeen.


  • Olen hukannut henkilöllisyystodistukseni, Miten noudan paketin?

    Jos sinulla ei ole henkilötodistusta etkä voi noutaa pakettia, emme valitettavasti voi auttaa. Tämä johtuu petosriskistä. 

    Jos pakettisi toimitetaan Budbeella, saat linkin tekstiviestin kautta kuinka toimitamme pakettisi. Jos tilauksessa vaaditaan henkilöllisyystodistus, se on näytettävä pakettia luovutettaessa. Jos siinä lukee "sinun täytyy olla kotona toimitushetkellä", vain paketin vastaanottaja voi vastaanottaa toimituksen.

  • Miten Budbee toimii?

    Budbee tarjoaa sekä kotiinkuljetuksen että Budbee Boxin kautta moneen eri kaupunkiin Suomeen.

    Kotiinkuljetus
    Kotiinkuljetus tapahtuu aina Klo 17:00-22:00 välillä kuin suurin osa ihmisistä on kotona. Pienellä maksulla voit kuitenkin valita, että ne toimitetaan pienemmän ikkunan välillä, esimerkiksi klo 17.00-18.00.

    Voit valita, kuinka haluat paketin toimitettavan. Haluatko heidän koputtavan saapuessaan? Ehdottomasti. Jätetäänkö se mieluummin oven ulkopuolelle? Ei ongelmaa. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto!

    Paketti menee tilauksessasi ilmoittamaasi osoitteeseen ja sinulla on mahdollisuus täyttää pieni kuvaus alueestasi, jos tiedät että se on vaikea löytää.

    Voit myös seurata pakettiasi reaaliajassa ja nähdä milloin kuljettaja lähestyy osoitettasi. Suosittelemme kaikkia asiakkaitamme lataamaan budbeen sovelluksen.

    Budbee Box
    Valitset itsellesi parhaiten sopivan Budbee Boxin kassalla ja noudat sen helposti koodilla jonka olet saanut tekstiviestin kautta. Saat myös sähköpostiisi linkin heti, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme, jonka avulla voit myös saada koodisi Budbee boxiin.

  • En ehdi hakea pakettia, mitä teen?

    Noutopiste säilyttää pakettia 7-14 päivää, riippuen toimittajasta.  Jos pakettia ei lunasteta, pidätämme oikeuden veloittaa sinulta asiakkaana palautuksen toimitus- ja käsittelykulut Kuluttajasuojalain luvun 6 mukaisesti. Sinulta veloitetaan 14,90 euron vähimmäismaksu lunastamattomista paketeista.  ( Rahanpalautus tapahtuu kuin paketti on palautunut meidän varastolle ja  voi kestää noin 2-5 arkipäivää ). 


    Suosittelemme, että otat yhteyttä suoraan toimittajaan ( Budbee, Schenker tai Posti ) saadaksesi tarkkoja tietoja lähetyksestäsi!
  • Miten pikakäsittely toimii?
    Kun valitset kassalla vaihtoehdoksi pikakäsittelyn hintaan 2,9 €, pakettisi on ensimmäisenä jonossa varastollamme pakattavaksi ja lähetettäväksi seuraavan toimituksen yhteydessä. Pikakäsittely nopeuttaa vain tilauksesi käsittelyä varastossamme, ei itse toimitusta valitulla toimitustavalla. Katso arvioitu toimitusaika tilausvahvistuksesta.

    HUOM: Viimeinen toimitus on klo 15:00 varastoltamme.
  • Milloin pakettini lähetetään?

    Pakettisi lähetetään meiltä heti kun mahdollista, edellyttäen että tilaamasi tuotteet löytyvät varastostamme. Jotkin tuotteet ovat tilaustuotteita, jolloin toimitus kestää muutaman päivän kauemmin. Sivustollamme lukee tuotteen arvioitu toimitusaika.

    Otathan huomioon, että jos tilauksesi sisältää tilaustuotteen, koko tilaus lähetetään vasta, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla varastossamme.

    Tilaustuote on tuote, jota meillä ei ole varastossamme, mikä tarkoittaa, että tilaamme sen tilauksesi yhteydessä tavarantoimittajalta. Toimittajasta riippuen toimitusaika voi vaihdella..

    Saat sähköpostin välittömästi, kun pakettisi on lähetetty meiltä. Sähköpostissa on toimitustiedot ja lähetystunnus.

  • En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se johtuu?

    Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se voi toisinaan johtua siitä, että se päätyy roskapostiin, joten tarkista roskapostisi. Tarkista myös antamasi sähköpostiosoite, ettet ole kirjoittanut sähköpostiosoitettasi väärin.
    Löydät tietoa tilauksestasi kirjautumalla helposti sisään Klarnan kautta. Sieltä löydät, mikä sähköpostiosoite on ilmoitettu tilauksen yhteydessä ja myös tilausnumero.

    Jos huomaat, että väärä sähköposti on rekisteröity - ota yhteyttä asiakaspalveluumme , niin autamme sinua vaihtamaan sen ja lähettämään uuden tilausvahvistuksen sähköpostitse
     
    Voit myös saada tilausvahvistuksesi kirjautumallaminun sivuilleni” ja klikkaamalla ”tilaukset”, josta löydät kaikki tekemäsi tilaukset. Kun klikkaat tilausnumeroa, näet tilausvahvistuksesi.
  • Voinko vaihtaa / lisätä tuotteita tilaukseeni tai perua tilaukseni?

    • Jos haluat peruuttaa tilauksesi, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Niin kauan kuin tilaustasi ei ole vielä lähetetty varastoltamme, on mahdollista peruuttaa ja palauttaa rahasi. Jos meidän nopea varastohenkilökuntamme olisi jo ehtinyt lähettää pakettisi, tilauksesi rahat palautetaan heti, kun se on palautettu meille.
    • Jos haluat muokata tilaustasi, eli lisätä tai poistaa tuotteita, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Tämä johtuu siitä, että meillä ei ole mahdollisuutta tehdä muutoksia tilaukseesi, jos se on jo pakattu ja lähetetty varastoltamme.

      Mikäli haluat muuttaa toimitusosoitetta, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
      ______________________________________________________________________

      Ska_rmavbild_2021-10-05_kl._11.40.00.pngPalvelemme chatissa arkisin Klo 10.30-16.30.
      Ska_rmavbild_2021-10-05_kl._11.40.21.png Jos haluat ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, voit joko täyttää alla olevan lomakkeemme tai lähettää sähköpostia suoraan osoitteeseen info@proteincompany.fi. Tavoitteemme on vastata 24 tunnin sisällä.

    Jos otat meihin yhteyttä, pyydämme sinua liittämään linkin tuotteisiin, jotka haluat lisätä, tai määrittämään, minkä tuotteen haluat poistaa tilauksestasi, jotta käsittely sujuu kaikista nopeimmin!

  • Miten vaihdan toimitusosoitteen tilaukseeni?

    Oletko valinnut kotiinkuljetuksen? Sitten pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta tai lähettämällä viestiä osoitteeseen: info@proteincompany.fi .

    Jotta käsittely menisi mahdollisimman nopeasti, pyydämme sinun ystävällisesti ilmoittamaan, mihin osoitteeseen haluat vaihtaa. 

    Oletko valinnut toimituksen noutopisteeseen?
    Meillä ei aina ole mahdollisuutta vaihtaa noutopistettä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksestasi!

    Oletko valinnut box toimituksen? 
    Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta vaihtaa boxia ta noutopistettä. Jos olet tilannut Budbeen kautta, voit helposti vaihtaa boxista kotiinkuljetukseen heidän sovelluksessaan! Jos sinulla ei ole tähän mahdollisuutta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua.

Reklamaatio

Peruuttamisoikeus

  • Miten voin tehdä reklamaation teille?


    Jos huomaat jotain vikaa tuotteessasi ja haluat tehdä reklamaation, tulee sinun aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme


    Lähetä sähköposti, joka sisältää tilausnumerosi, kuvia rikkinäisestä tuotteesta ja kuvauksen viasta, niin autamme sinua asiassa eteenpäin.

    HUOM! Jos sitä vastoin olet heittänyt pois tuotteen, josta haluat tehdä reklamaation, emme valitettavasti voi auttaa sinua, sillä tarvitsemme perusteen reklamaatiolle.

  • Tuotteeni toimitettiin vahingoittuneena, mitä teen?

    Jos tuotteesi on toimitettu vahingoittuneena, lähetä kuva tuotteesta/tuotteista asiakaspalveluumme, niin autamme asiassa eteenpäin.

    HUOM! On tärkeää, ettet heitä pois pakkausta tai mitään vastaanottamaasi vahingoittunutta tuotetta ennen kuin olet ottanut yhteyttä meihin. Koska tarvitsemme perusteet, jotta voimme auttaa sinua reklamaation kanssa.

  • Olen saanut väärän tuotteen tai tuote puuttuu, mitä teen?
  • Kadun ostostani, mitä teen?


    Proteincompany antaa sinulle aina 30 päivän avokaupan & peruuttamisoikeuden kaikkiin tilauksiin. Tämä edellyttää sitä, että tuote ja tuotepakkaus ovat alkuperäisessä kunnossa eli käyttämättömiä, koskemattomia ja vahingoittumattomia. Palautus maksetaan joko käyttämällesi tilille tai hyvityskuittina Proteincompanyyn. Lähetä viesti asiakaspalveluun, että haluat peruuttaa ostoksesi, ja autamme sinua asiassa eteenpäin.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat peruuttaa ostoksesi. Jos emme ole vielä lähettäneet tilaustasi, tilaus peruutetaan heti ja rahat palautetaan niin nopeasti kuin mahdollista.

    Mikäli olemme ollut nopeita ja lähettänyt tilauksesi, voimme auttaa sinua palauttamaan paketin valitun toimittajan kautta. Palautukset suoritetaan heti, kun tuotteet ovat palanneet varastollemme.

    Oletko jo noutanut pakettisi? Sitten voit tehdä palautuksen helposti (lue lisää palautuksista tästä alta "Palautus" -kohdasta), hyvitys suoritetaan heti, kun tuotteet ovat jälleen varastossamme edellyttäen, että ne ovat samassa kunnossa kuin lähetettäessä.

  • En ole tyytyväinen tuotteeseeni, mitä teen?

    Annamme takuun vain valmistusvirheiden varalta. Ravintolisien tarve on hyvin yksilöllistä, joten tuloksia ei voida taata kaikille yksilöille. Luethan ravintolisistä ennen ostosten tekemistä nähdäksesi, vastaavatko ne tarpeitasi.

    Tuotteita käytetään aina omalla vastuulla, joten on tärkeää, että otat yhteyttä ravitsemusterapeuttiin tai lääkäriin, jos olet epävarma.

    Emme valitettavasti tarjoa makutakuuta, emmekä siksi voi korvata sinua, jos et pidä mausta. Mutta jos olet tyytymätön tuotteeseesi, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin löydämme hyvän ratkaisun!

Tarjoukset

Muita kysymyksiä

  • Millaisia kampanjoita teillä on?
    Julkaisemme joka kuukausi uusia kampanjoita, jotka koskevat sitä kuukautta. Kampanjat voivat sisältää kaikkea alennetuista juomien ja patukoiden hinnoista ravintolisiin ja treenivaatteisiin..
  • Voinko yhdistää alennuskoodini muihin tarjouksiinne?

    Useita alennuskoodeja ei voi yhdistää samaan tilaukseen.

    Se on todella yksilöllistä riippuen siitä, mikä alennuskoodi tai kampanja on kyseessä. Joissain tapauksissa alennuskoodit voi yhdistää jo alennettuihin tuotteisiin, ja
    toisinaan ei. Tarjouksessa lukee aina sen ehdot. Löydät lisää tietoa alennuskoodien ehdoista TÄÄLTÄ.

    Jos olet epävarma, mitkä ehdot tietyllä alennuskoodilla tai kampanjalla on, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.


  • Kuinka käytän alennuskoodini?

    Alennuskoodin käyttämiseksi sinun on ensin lisättävä tuotteet ostoskoriin ja siirryttävä sitten kassalle.

    Kun olet kassalla, löydät painikkeen " Alennuskoodi / lahjakortti " alla olevan kuvan mukaisesti.

    Jos alennuskoodi ei toimi, katso seuraava artikkeli tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme!


  • Miksi alennuskoodini ei toimi?
    Pyydämme tarkastamaan, että olet kirjoittanut oikean koodin kassalla kohtaan ”Alennuskoodi / Lahjakortti”. Välttääksesi koodin väärin kirjoittamisen, suosittelemme
    kopioimaan koodin ja liittämään sen alennuskoodikenttään. Tarkistathan myös, että alennuskoodi on vielä voimassa ja täytät kriteerit, jotka pätevät tähän koodiin.


    Mikäli koodi täsmää ja olet noudattanut kaikkia yllä olevia vaiheita, pyydämme sinua tarkistamaan vielä kerran, että ostoskorin sisältö täyttää koodin ja voimassaoloajan kriteerit. Tarjoamme myös alennuskoodeja, jotka koskevat vain esimerkiksi tiettyä tuotetta, kategoriaa tai tietyltä valmistajalta.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos et saa koodia toimimaan.
  • Unohdin antaa alennuskoodini ostoksen yhteydessä, onko mahdollista lisätä sitä jälkikäteen?

    Voimme lisätä alennuskoodin jälkikäteen, jos pakettiasi ei ole vielä ehditty lähettämään meiltä. Alennuskoodin on oltava voimassa, jotta voimme antaa sinulle
    alennuksen.


    Jos olemme jo lähettäneet tilauksesi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme ratkaisun löytämisessä

    Ska_rmavbild_2021-12-20_kl._15.07.29.png

  • Onko teillä joitain alennuskoodeja, joista voisin hyötyä?
  • Mitä hintatakuu tarkoittaa?

    Vi Jos haluat tuotteen hintaan, jonka olet nähnyt esimerkiksi toisessa verkkokaupassa tai huomaat, että meillä on tarjous samasta tuotteesta edullisemmalla hinnalla kuin, millä
    olit sen ostanut. Näissä tapauksissa sinulla on oikeus hintatakuuseen 7 päivän sisällä ostoksesta.

    Det finns några regler och kriterier för detta!

    • Tuote pitää olla ostettu Proteincompany.fi -verkkokaupasta.

    • Sinun on itse, ei kolmannen osapuolen kautta, otettava yhteyttä asiakaspalveluun jokoennen ostoa tai viimeistään 7 päivän sisällä siitä, kun olet tehnyt oston. Jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt varastoltamme, hintaa voidaan muuttaa. Jos tilaus on jo lähetetty meiltä, hyvitämme hintaeron asiakastilillesi.

    • Hintatakuu koskee ainoastaan samoja tuotteita. Eli tuotteen merkin, maun ja koon tulee olla sama. Tuotteet, joilla on erityisehdot, eivät kuulu hintatakuuseen, kuten tuotteet lyhyellä säilyvyysajalla, jotka myydään siksi edullisempaan hintaan. Otamme hintatakuussa aina huomioon mahdolliset alennuskoodit.

    • Jos muita maksuja syntyy, kuten esim. pantti, ne sisällytetään vertailuun.

    • Tuote, jonka hinnassa haluat hyödyntää hintatakuuta, tulee olla ostettu suomalaisesta verkkokaupasta ja löytyä ostohetkellä sekä kyseisen verkkosivuston varastosta että
      Proteincompanysta. Hintatakuu ei koske tuotteita, jotka löytyvät fyysisistä kaupoista.

    • Verkkokauppaa tulee ylläpitää Suomeen rekisteröitynyt yritys, jolla on nähtävissä oleva y-tunnus ja yhteystiedot.

     
    Tee näin:
    1. Täytä hintatakuun yhteydenottolomake.
    2. Lomakkeella sinun on annettava muun muassa tuotetta koskeva tilausnumerosi Proteincompanystä sekä linkki tuotteeseen kilpailijan kotisivulla.
  • Voinko ostaa lahjakortin?

    Meiltä voit tietysti ostaa lahjakortin!


    Miten lahjakortin ostaminen onnistuu?
    Nyt voit ostaa lahjakortin meiltä ja antaa sen lahjaksi! Lahjakortti on saatavilla useille eri arvoille 10-500 euron väliltä. Halutessasi voit tietysti ostaa useampia lahjakortteja.

     
    Huom!
    Fyysistä lahjakorttia ei lähetetä, vaan sen sijaan saat henkilökohtaisen koodin, joka näkyy ”sinun sivullasi”, kun olet kirjautuneena asiakastilillesi. Voit antaa tämän koodin ystävällesi lähettämällä hänelle henkilökohtaisen viestin tai tulostamalla lahjakortin. Ystäväsi voi sitten antaa koodin kassalla, kun hän tekee tilauksen meiltä. Lahjakortti on voimassa 1 vuoden.
     
    Onko minulla asiakastili?
    Asiakastili luodaan automaattisesti, kun teet ensimmäisen tilauksesi. Jos et pääse kirjautumistietoihisi, voit pyytää uuden salasanan täältä
  • Asiakastili

    Onko minulla asiakastili?
    Kyllä!

    Jokaisella ostoksia tehneellä on asiakastili, se luodaan automaattisesti ensimmäisen ostoksesi yhteydessä ja linkitetään oston yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Näin voimme noutaa ostoksesi helposti ja auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla kaikissa kysymyksissä!

    Jos et muista salasanaa asiakastilillesi, niin voit seurata ohjeita tämän linkin kautta.

  • Proteincompanyn omat tuotemerkit

    GAAM  on tunnettu ruotsalainen tavaramerkki, joka on perustettu alkuvuodesta 2014 vastaamaan markkinoiden kasvavaan kysyntään Ruotsissa valmistetuista ravintolisistä.

    GAAM tulee sanoista  ( Gillberg Adam Åkeson Mårten ), jotka ovat tuotemerkin GAAM perustajat. GAAM työskentelee jatkuvasti tuotekehityksen parissa tavoitteenaan luoda markkinoiden parhaat ravintolisät, markkinajohtajan korkealla laadulla ja kustannustehokkaaseen hintaan. Se ei ole ihan helppo tehtävä pelkästään ruotsalaisten raaka-aineiden varassa, mutta pelkästään 25 tonnia myytyä proteiinia vuodessa puhuu varmasti puolestaan

    Ruotsalainen lifestyle-tuotemerkki VeganHey valmistaa vegaanisia tuotteita, joiden pääpaino on nykyhetkessä, tulevaisuudessa ja designissa. Kaikki tuotteet valmistetaan Ruotsissa ja ovat tarkoitettu erityisesti aktiivista elämäntapaa noudattaville ihmisille.


    Fitnessjunkie on vaatemerkki, joka tarjoaa vaatteita urheilijoille, jotka identifioivat itsensä termin "fitness junkie" alle ja elävät elämäänsä treenaten, lajista riippumatta.

Palautus

  • Miten palautan tuotteen?

    Alta löydät ohjeet tilauksen palauttamiseen valitsemasi kuljetusyrityksen mukaan.

    Matkahuolto :

    Otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin lähetämme sinulle palautussetelin sähköpostitse.

    Budbee :

    Budbee kuljettaa molempiin suuntiin. Voit valita palautatko tuotteesi Budbee-pakettiautomaattiin vai haluatko että ne noudetaan kotioveltasi. Katso palautusohjeet alta!

    Budbee Home
    1.Napsauta linkkiä tekstiviestistä tai siirry tilaukseesi budbeen sovelluksessa. Napsauta vain ”Varaa palautuksen nouto” -painiketta. Sinun ei tarvitse tulostaa pakkausmerkintöjä, budbee huolehtii siitä!
    2. Valitse itsellesi sopiva noutoaika. Valitse, haluatko jättää paketin oven ulkopuolelle vai luovutato sen kuljettajalle henkilökohtaisesti.

    Budbee Box
    1. Mene tilauksesi tietoihin ja valitse "varaa palautus". Pakkaa tuotteet ja valitse mihin pakettiautomaattiin haluat palauttaa ne.
    2. Vahvistusviestin jälkeen sinulla on kaksi tuntia aikaa mennä pakettiautomaatille, näppäillä PIN-koodi ja jättää tuotteesi sinne. Etkö ehtinyt ajoissa? Ei hätää, voit varata uuden palautuksen sovelluksesta.

    Tästä löydät lisää tietoa miten palautat budbeen kanssa.


    Otathan huomioon, että hyväksyttävä palautus edellyttää, että tuote on alkuperäisessä kunnossa. Vastaanottamiamme avattuja tai rikkinäisiä/likaisia tuotteita ei tulla hyvittämään kokonaisuudessaan. Tällaisessa tapauksessa otamme yhteyttä asiakkaaseen.

    Sinun ei tarvitse täyttää mitään lappua siitä, mitä tuotteita palautat. Tiedämme rahtisetelin perusteella, mitä tilausta ja tuotteita palautus koskee.

    Klarna hyvittää tuotteen hinnan käsiteltyämme palautuksesi, käyttämästäsi maksutavasta riippumatta. Hyvityksen maksaminen vie noin 3-5 pankkipäivää.

    Palautukset vie noin 2 viikkoa siitä kuin paketti on luovutettu toimittajalle.

    Jos sinulla olisi vielä jotain kysyttävää palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Miksi paketissani ei ole palautuslomaketta tai lähetyslistaa?

    Me Proteincompanylla suojelemme kaunista luontoamme ja huomioimme ympäristön. 

    Syy, miksei palautuslomaketta ole lähetetty kaikissa paketeissa johtuu siitä, että pidämme huolta ympäristöstä ja säästämme paperia. Tästä syytä lähetyslistakin
    silytetään sähköisesti.

    Ska_rmavbild_2021-09-29_kl._08.50.24.png
    Täältä voit lukea lisää toimenpiteistä, joita me Proteincompanylla teemme ekologisen jalanjälkemme minimoimiseksi!

  • Mitä tapahtuu laskulle kuin palautan tuotteen?
    Laskusi tullaan päivittämään, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, voit helposti ilmoittaa palautuksesta profiilisi kautta Klarnan sovelluksessa! Klarna jäähdyttää laskun palautus käsittelyn ajaksi. 

    Jos olet esimerkiksi palauttanut vain 1 tuotteen tilauksesta, nykyinen laskusi päivitetään. - toisin sanoen uutta laskua ei lähetetä!
  • Miten vaihdan tuotteen?
    Jos haluat esimerkiksi vaihtaa tuotteen kokoa tai väriä, seuraa ensin palautusohjeita. Sen jälkeen teet uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Jos tuotteen hinta on muuttunut, voit kirjoittaa tilauksen yhteydessä viestin asiakaspalveluun. Kirjoita " hintavertailu aikaisempi tilaus " niin korjaamme hinnan.


Toimitus

  • Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

    Tavallisesti toimitusaikamme on 2-4 työpäivää. Suurten kampanjoiden yhteydessä toimitusaika voi olla pidempi.

    Toimitusaika voi myös olla tavallista pidempi, jos tilauksesi sisältää tilaustuotteen. Mikä on tilaustuote? Se on tuote jonka tilaamme varastoomme meidän tavarantoimittajalta jotta voimme lähettää tilauksesi sinulle!

    Näet jokaisen tuotteen toimitusajan helposti kohdasta "Lisää ostoskoriin". Se näyttää tältä:
    BILD

  • Miten seuraan pakettiani?

    Lähetämme aina seurantanumeron toimitusvahvistussa, jonka saat kuin pakettisi on lähetetty varastoltamme. Voit seurata pakettia painamalla seurantanumeroa.

  • Mihin maihin toimitatte ja kunka paljon toimitus maksaa?

    Tarjoamme toimituksiamme seuraavien toimittajien kautta:

    Toimitus DB Schenkerin kanssa maksaa 4.99€ , ilmainen toimitus yli 59€ tilauksiin.

    Toimitus Budbee Boxin kanssa maksaa 3.99€ , ilmainen toimitus yli 59€ tilauksiin.

    Kotiinkuljetus maksaa 4.99€ , ilmainen toimitus yli 59€ tilauksiin.

    Toimitus Postin kanssa maksaa 6.99€ 0-59€ tilauksiin, 1.90€   59€-79€ tilauksiin ja ilmainen toimitus yli 79€ tilauksiin.

  • Mihin maihin toimitatte?


    Tällä hetkellä toimitamme tilauksia Ruotsiin ja Suomeen.


  • Olen hukannut henkilöllisyystodistukseni, Miten noudan paketin?

    Jos sinulla ei ole henkilötodistusta etkä voi noutaa pakettia, emme valitettavasti voi auttaa. Tämä johtuu petosriskistä. 

    Jos pakettisi toimitetaan Budbeella, saat linkin tekstiviestin kautta kuinka toimitamme pakettisi. Jos tilauksessa vaaditaan henkilöllisyystodistus, se on näytettävä pakettia luovutettaessa. Jos siinä lukee "sinun täytyy olla kotona toimitushetkellä", vain paketin vastaanottaja voi vastaanottaa toimituksen.

  • Miten Budbee toimii?

    Budbee tarjoaa sekä kotiinkuljetuksen että Budbee Boxin kautta moneen eri kaupunkiin Suomeen.

    Kotiinkuljetus
    Kotiinkuljetus tapahtuu aina Klo 17:00-22:00 välillä kuin suurin osa ihmisistä on kotona. Pienellä maksulla voit kuitenkin valita, että ne toimitetaan pienemmän ikkunan välillä, esimerkiksi klo 17.00-18.00.

    Voit valita, kuinka haluat paketin toimitettavan. Haluatko heidän koputtavan saapuessaan? Ehdottomasti. Jätetäänkö se mieluummin oven ulkopuolelle? Ei ongelmaa. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto!

    Paketti menee tilauksessasi ilmoittamaasi osoitteeseen ja sinulla on mahdollisuus täyttää pieni kuvaus alueestasi, jos tiedät että se on vaikea löytää.

    Voit myös seurata pakettiasi reaaliajassa ja nähdä milloin kuljettaja lähestyy osoitettasi. Suosittelemme kaikkia asiakkaitamme lataamaan budbeen sovelluksen.

    Budbee Box
    Valitset itsellesi parhaiten sopivan Budbee Boxin kassalla ja noudat sen helposti koodilla jonka olet saanut tekstiviestin kautta. Saat myös sähköpostiisi linkin heti, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme, jonka avulla voit myös saada koodisi Budbee boxiin.

  • En ehdi hakea pakettia, mitä teen?

    Noutopiste säilyttää pakettia 7-14 päivää, riippuen toimittajasta. Palautamme rahat tilauksestasi kuin paketti on saapunut takaisin meille.  ( Rahanpalautus voi kestää noin 2-5 arkipäivää ).


    Suosittelemme, että otat yhteyttä suoraan toimittajaan ( Budbee, Schenker tai Posti ) saadaksesi tarkkoja tietoja lähetyksestäsi!

Tilaus

  • Milloin pakettini lähetetään?

    Pakettisi lähetetään meiltä heti kun mahdollista, edellyttäen että tilaamasi tuotteet löytyvät varastostamme. Jotkin tuotteet ovat tilaustuotteita, jolloin toimitus kestää muutaman päivän kauemmin. Sivustollamme lukee tuotteen arvioitu toimitusaika.

    Otathan huomioon, että jos tilauksesi sisältää tilaustuotteen, koko tilaus lähetetään vasta, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla varastossamme.

    Tilaustuote on tuote, jota meillä ei ole varastossamme, mikä tarkoittaa, että tilaamme sen tilauksesi yhteydessä tavarantoimittajalta. Toimittajasta riippuen toimitusaika voi vaihdella..

    Saat sähköpostin välittömästi, kun pakettisi on lähetetty meiltä. Sähköpostissa on toimitustiedot ja lähetystunnus.

  • En ole saanut tilausvahvistusta, mistä se johtuu?

    Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se voi toisinaan johtua siitä, että se päätyy roskapostiin, joten tarkista roskapostisi. Tarkista myös antamasi sähköpostiosoite, ettet ole kirjoittanut sähköpostiosoitettasi väärin.
    Löydät tietoa tilauksestasi kirjautumalla helposti sisään Klarnan kautta. Sieltä löydät, mikä sähköpostiosoite on ilmoitettu tilauksen yhteydessä ja myös tilausnumero.

    Jos huomaat, että väärä sähköposti on rekisteröity - ota yhteyttä asiakaspalveluumme , niin autamme sinua vaihtamaan sen ja lähettämään uuden tilausvahvistuksen sähköpostitse
     
    Voit myös saada tilausvahvistuksesi kirjautumallaminun sivuilleni” ja klikkaamalla ”tilaukset”, josta löydät kaikki tekemäsi tilaukset. Kun klikkaat tilausnumeroa, näet tilausvahvistuksesi.
  • Voinko vaihtaa / lisätä tuotteita tilaukseeni tai perua tilaukseni?

    • Jos haluat peruuttaa tilauksesi, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Niin kauan kuin tilaustasi ei ole vielä lähetetty varastoltamme, on mahdollista peruuttaa ja palauttaa rahasi. Jos meidän nopea varastohenkilökuntamme olisi jo ehtinyt lähettää pakettisi, tilauksesi rahat palautetaan heti, kun se on palautettu meille.
    • Jos haluat muokata tilaustasi, eli lisätä tai poistaa tuotteita, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Tämä johtuu siitä, että meillä ei ole mahdollisuutta tehdä muutoksia tilaukseesi, jos se on jo pakattu ja lähetetty varastoltamme.

      Mikäli haluat muuttaa toimitusosoitetta, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
      ______________________________________________________________________

      Ska_rmavbild_2021-10-05_kl._11.40.00.pngPalvelemme chatissa arkisin Klo 10.30-16.30.
      Ska_rmavbild_2021-10-05_kl._11.40.21.png Jos haluat ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, voit joko täyttää alla olevan lomakkeemme tai lähettää sähköpostia suoraan osoitteeseen info@proteincompany.fi. Tavoitteemme on vastata 24 tunnin sisällä.

    Jos otat meihin yhteyttä, pyydämme sinua liittämään linkin tuotteisiin, jotka haluat lisätä, tai määrittämään, minkä tuotteen haluat poistaa tilauksestasi, jotta käsittely sujuu kaikista nopeimmin!

  • Miten vaihdan toimitusosoitteen tilaukseeni?

    Oletko valinnut kotiinkuljetuksen? Sitten pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta tai lähettämällä viestiä osoitteeseen: info@proteincompany.fi .

    Jotta käsittely menisi mahdollisimman nopeasti, pyydämme sinun ystävällisesti ilmoittamaan, mihin osoitteeseen haluat vaihtaa. 

    Oletko valinnut toimituksen noutopisteeseen?
    Meillä ei aina ole mahdollisuutta vaihtaa noutopistettä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja tilauksestasi!

    Oletko valinnut box toimituksen? 
    Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta vaihtaa boxia ta noutopistettä. Jos olet tilannut Budbeen kautta, voit helposti vaihtaa boxista kotiinkuljetukseen heidän sovelluksessaan! Jos sinulla ei ole tähän mahdollisuutta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua.

Reklamaatio

  • Miten voin tehdä reklamaation teille?


    Jos huomaat jotain vikaa tuotteessasi ja haluat tehdä reklamaation, tulee sinun aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme


    Lähetä sähköposti, joka sisältää tilausnumerosi, kuvia rikkinäisestä tuotteesta ja kuvauksen viasta, niin autamme sinua asiassa eteenpäin.

    HUOM! Jos sitä vastoin olet heittänyt pois tuotteen, josta haluat tehdä reklamaation, emme valitettavasti voi auttaa sinua, sillä tarvitsemme perusteen reklamaatiolle.

  • Tuotteeni toimitettiin vahingoittuneena, mitä teen?

    Jos tuotteesi on toimitettu vahingoittuneena, lähetä kuva tuotteesta/tuotteista asiakaspalveluumme, niin autamme asiassa eteenpäin.

    HUOM! On tärkeää, ettet heitä pois pakkausta tai mitään vastaanottamaasi vahingoittunutta tuotetta ennen kuin olet ottanut yhteyttä meihin. Koska tarvitsemme perusteet, jotta voimme auttaa sinua reklamaation kanssa.

  • Olen saanut väärän tuotteen tai tuote puuttuu, mitä teen?

Peruuttamisoikeus

  • Kadun ostostani, mitä teen?


    Proteincompany antaa sinulle aina 30 päivän avokaupan & peruuttamisoikeuden kaikkiin tilauksiin. Tämä edellyttää sitä, että tuote ja tuotepakkaus ovat alkuperäisessä kunnossa eli käyttämättömiä, koskemattomia ja vahingoittumattomia. Palautus maksetaan joko käyttämällesi tilille tai hyvityskuittina Proteincompanyyn. Lähetä viesti asiakaspalveluun, että haluat peruuttaa ostoksesi, ja autamme sinua asiassa eteenpäin.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat peruuttaa ostoksesi. Jos emme ole vielä lähettäneet tilaustasi, tilaus peruutetaan heti ja rahat palautetaan niin nopeasti kuin mahdollista.

    Mikäli olemme ollut nopeita ja lähettänyt tilauksesi, voimme auttaa sinua palauttamaan paketin valitun toimittajan kautta. Palautukset suoritetaan heti, kun tuotteet ovat palanneet varastollemme.

    Oletko jo noutanut pakettisi? Sitten voit tehdä palautuksen helposti (lue lisää palautuksista tästä alta "Palautus" -kohdasta), hyvitys suoritetaan heti, kun tuotteet ovat jälleen varastossamme edellyttäen, että ne ovat samassa kunnossa kuin lähetettäessä.

  • En ole tyytyväinen tuotteeseeni, mitä teen?

    Annamme takuun vain valmistusvirheiden varalta. Ravintolisien tarve on hyvin yksilöllistä, joten tuloksia ei voida taata kaikille yksilöille. Luethan ravintolisistä ennen ostosten tekemistä nähdäksesi, vastaavatko ne tarpeitasi.

    Tuotteita käytetään aina omalla vastuulla, joten on tärkeää, että otat yhteyttä ravitsemusterapeuttiin tai lääkäriin, jos olet epävarma.

    Emme valitettavasti tarjoa makutakuuta, emmekä siksi voi korvata sinua, jos et pidä mausta. Mutta jos olet tyytymätön tuotteeseesi, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin löydämme hyvän ratkaisun!

Palautus

  • Miksi paketissani ei ole palautuslomaketta tai lähetyslistaa?

    Me Proteincompanylla suojelemme kaunista luontoamme ja huomioimme ympäristön. 

    Syy, miksei palautuslomaketta ole lähetetty kaikissa paketeissa johtuu siitä, että pidämme huolta ympäristöstä ja säästämme paperia. Tästä syytä lähetyslistakin
    lähetetään sähköpostitse.

    Jos olet tilannut vaatteita, saat palautuslomakkeen paketissasi, mutta jos sitä vastoin et ole tilannut vaatteita ja haluat palauttaa jotain, pyydämme olemaan yhteydessä
    asiakaspalveluun sähköpostitse tai chatissa.


    Ska_rmavbild_2021-09-29_kl._08.50.24.png
    Täältä voit lukea lisää toimenpiteistä, joita me Proteincompanylla teemme ekologisen jalanjälkemme minimoimiseksi!

  • Mitä tapahtuu laskulle kuin palautan tuotteen?
    Laskusi tullaan päivittämään, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Olemalla yhteydessä asiakaspalveluun voit pyytää meitä siirtämään laskusi eräpäivää, jotta
    palautuksesi ehditään käsitellä ennen laskun erääntymistä.

    Jos olet esimerkiksi palauttanut vain 1 tuotteen tilauksesta, nykyinen laskusi päivitetään. - toisin sanoen uutta laskua ei lähetetä!
  • Miten vaihdan tuotteen?
    Jos haluat esimerkiksi vaihtaa tuotteen kokoa tai väriä, seuraa ensin palautusohjeita. Sen jälkeen teet uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Jos tuotteen hinta on muuttunut, voit kirjoittaa tilauksen yhteydessä viestin asiakaspalveluun. Kirjoita " hintavertailu aikaisempi tilaus " niin korjaamme hinnan.


Tarjoukset

  • Millaisia kampanjoita teillä on?
    Julkaisemme joka kuukausi uusia kampanjoita, jotka koskevat sitä kuukautta. Kampanjat voivat sisältää kaikkea alennetuista juomien ja patukoiden hinnoista ravintolisiin ja treenivaatteisiin.. Kaikki kampanjamme löydät kotisivumme valikon kohdasta " Kuukausitarjoukset "
  • Voinko yhdistää alennuskoodini muihin tarjouksiinne?

    Useita alennuskoodeja ei voi yhdistää samaan tilaukseen.

    Se on todella yksilöllistä riippuen siitä, mikä alennuskoodi tai kampanja on kyseessä. Joissain tapauksissa alennuskoodit voi yhdistää jo alennettuihin tuotteisiin, ja
    toisinaan ei. Tarjouksessa lukee aina sen ehdot.

    Jos olet epävarma, mitkä ehdot tietyllä alennuskoodilla tai kampanjalla on, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.


  • Kuinka käytän alennuskoodini?

    Alennuskoodin käyttämiseksi sinun on ensin lisättävä tuotteet ostoskoriin ja siirryttävä sitten kassalle.

    Kun olet kassalla, löydät painikkeen " Alennuskoodi / lahjakortti " alla olevan kuvan mukaisesti.

    Jos alennuskoodi ei toimi, katso seuraava artikkeli tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme!


  • Miksi alennuskoodini ei toimi?
    BPyydämme tarkastamaan, että olet kirjoittanut oikean koodin kassalla kohtaan ”Alennuskoodi / Lahjakortti”. Välttääksesi koodin väärin kirjoittamisen, suosittelemme
    kopioimaan koodin ja liittämään sen alennuskoodikenttään. Tarkistathan myös, että alennuskoodi on vielä voimassa ja täytät kriteerit, jotka pätevät tähän koodiin.


    Mikäli koodi täsmää ja olet noudattanut kaikkia yllä olevia vaiheita, pyydämme sinua tarkistamaan vielä kerran, että ostoskorin sisältö täyttää koodin ja voimassaoloajan kriteerit. Tarjoamme myös alennuskoodeja, jotka koskevat vain esimerkiksi tiettyä tuotetta, kategoriaa tai tietyltä valmistajalta.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos et saa koodia toimimaan.
  • Unohdin antaa alennuskoodini ostoksen yhteydessä, onko mahdollista lisätä sitä jälkikäteen?

    Voimme lisätä alennuskoodin jälkikäteen, jos pakettiasi ei ole vielä ehditty lähettämään meiltä. Alennuskoodin on oltava voimassa, jotta voimme antaa sinulle
    alennuksen.


    Jos olemme jo lähettäneet tilauksesi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme ratkaisun löytämisessä

    Ska_rmavbild_2021-12-20_kl._15.07.29.png

  • Onko teillä joitain alennuskoodeja, joista voisin hyötyä?

Muita kysymyksiä

  • Mitä hintatakuu tarkoittaa?

    Vi Jos haluat tuotteen hintaan, jonka olet nähnyt esimerkiksi toisessa verkkokaupassa tai huomaat, että meillä on tarjous samasta tuotteesta edullisemmalla hinnalla kuin, millä
    olit sen ostanut. Näissä tapauksissa sinulla on oikeus hintatakuuseen 7 päivän sisällä ostoksesta.

    Det finns några regler och kriterier för detta!

    • Tuote pitää olla ostettu Proteincompany.fi -verkkokaupasta.

    • Sinun on itse, ei kolmannen osapuolen kautta, otettava yhteyttä asiakaspalveluun jokoennen ostoa tai viimeistään 7 päivän sisällä siitä, kun olet tehnyt oston. Jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt varastoltamme, hintaa voidaan muuttaa. Jos tilaus on jo lähetetty meiltä, hyvitämme hintaeron asiakastilillesi.

    • Hintatakuu koskee ainoastaan samoja tuotteita. Eli tuotteen merkin, maun ja koon tulee olla sama. Tuotteet, joilla on erityisehdot, eivät kuulu hintatakuuseen, kuten tuotteet lyhyellä säilyvyysajalla, jotka myydään siksi edullisempaan hintaan. Otamme hintatakuussa aina huomioon mahdolliset alennuskoodit.

    • Jos muita maksuja syntyy, kuten esim. pantti, ne sisällytetään vertailuun.

    • Tuote, jonka hinnassa haluat hyödyntää hintatakuuta, tulee olla ostettu suomalaisesta verkkokaupasta ja löytyä ostohetkellä sekä kyseisen verkkosivuston varastosta että
      Proteincompanysta. Hintatakuu ei koske tuotteita, jotka löytyvät fyysisistä kaupoista.

    • Verkkokauppaa tulee ylläpitää Suomeen rekisteröitynyt yritys, jolla on nähtävissä oleva y-tunnus ja yhteystiedot.

     
    Tee näin:
    1. Täytä hintatakuun yhteydenottolomake.
    2. Lomakkeella sinun on annettava muun muassa tuotetta koskeva tilausnumerosi Proteincompanystä sekä linkki tuotteeseen kilpailijan kotisivulla.
  • Voinko ostaa lahjakortin?

    Meiltä voit tietysti ostaa lahjakortin!


    Miten lahjakortin ostaminen onnistuu?
    Nyt voit ostaa lahjakortin meiltä ja antaa sen lahjaksi! Lahjakortti on saatavilla useille eri arvoille 10-500 euron väliltä. Halutessasi voit tietysti ostaa useampia lahjakortteja.

     
    Huom!
    Fyysistä lahjakorttia ei lähetetä, vaan sen sijaan saat henkilökohtaisen koodin, joka näkyy ”sinun sivullasi”, kun olet kirjautuneena asiakastilillesi. Voit antaa tämän koodin ystävällesi lähettämällä hänelle henkilökohtaisen viestin tai tulostamalla lahjakortin. Ystäväsi voi sitten antaa koodin kassalla, kun hän tekee tilauksen meiltä. Lahjakortti on voimassa 1 vuoden.
     
    Onko minulla asiakastili?
    Asiakastili luodaan automaattisesti, kun teet ensimmäisen tilauksesi. Jos et pääse kirjautumistietoihisi, voit pyytää uuden salasanan täältä
  • Asiakastili

    Onko minulla asiakastili?
    Kyllä!

    Jokaisella ostoksia tehneellä on asiakastili, se luodaan automaattisesti ensimmäisen ostoksesi yhteydessä ja linkitetään oston yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Näin voimme noutaa ostoksesi helposti ja auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla kaikissa kysymyksissä!

    Jos et muista salasanaa asiakastilillesi, niin voit seurata ohjeita tämän linkin kautta.

  • Proteincompanyn omat tuotemerkit

    GAAM  on tunnettu ruotsalainen tavaramerkki, joka on perustettu alkuvuodesta 2014 vastaamaan markkinoiden kasvavaan kysyntään Ruotsissa valmistetuista ravintolisistä.

    GAAM tulee sanoista  ( Gillberg Adam Åkeson Mårten ), jotka ovat tuotemerkin GAAM perustajat. GAAM työskentelee jatkuvasti tuotekehityksen parissa tavoitteenaan luoda markkinoiden parhaat ravintolisät, markkinajohtajan korkealla laadulla ja kustannustehokkaaseen hintaan. Se ei ole ihan helppo tehtävä pelkästään ruotsalaisten raaka-aineiden varassa, mutta pelkästään 25 tonnia myytyä proteiinia vuodessa puhuu varmasti puolestaan

    Ruotsalainen lifestyle-tuotemerkki VeganHey valmistaa vegaanisia tuotteita, joiden pääpaino on nykyhetkessä, tulevaisuudessa ja designissa. Kaikki tuotteet valmistetaan Ruotsissa ja ovat tarkoitettu erityisesti aktiivista elämäntapaa noudattaville ihmisille.


    Fitnessjunkie on vaatemerkki, joka tarjoaa vaatteita urheilijoille, jotka identifioivat itsensä termin "fitness junkie" alle ja elävät elämäänsä treenaten, lajista riippumatta.