Kirjaudu sisään
Selaushistoria

Nopeat hiilihydraatit

Nopeat hiilihydraatit tarkoittavat, että keho käyttää nopeasti hiilihydraatteja. Usein nopeat hiilihydraatit yhdistetään negatiivisiin asioihin, mikä pitää paikkansa, jos yrität pudottaa painoa. Nopeat hiilihydraatit sopivat kuitenkin hyvin palautumiseen intensiivisen treenin jälkeen, jos olet esimerkiksi juossut tai pyöräillyt pitkään. Lue lisää
Kategoriat
Suodata / Järjestä
Vitargo +Electrolyte, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
Vitargo +Electrolyte, 2 kg
Lisää vaihtoehtoja
Vitargo Carboloader, 2 kg
Lisää vaihtoehtoja
Enervit Sport Vasaloppspaketet
Lisää vaihtoehtoja
Olimp Carbo NOX, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
15
12 x Manuka Sport Energy Gel Honung, Mixpack
Lisää vaihtoehtoja
Olimp Iso Plus, 700 g
Lisää vaihtoehtoja
Enervit Sport Recovery Drink, 400 g
Lisää vaihtoehtoja
Vitargo Post, 2 kg
Lisää vaihtoehtoja
Enervit Sport Isotonic Gel, 60 ml
Lisää vaihtoehtoja
Enervit Liquid Gel, 60 ml
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA Carbox, 1 kg
Lisää vaihtoehtoja
Vitargo +Electrolyte, 70 g
Lisää vaihtoehtoja
Vitargo Gel
Lisää vaihtoehtoja
Olimp Carbo NOX, 3.5 kg
Lisää vaihtoehtoja
Vitargo +Electrolyte, 5 kg
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA IsoTonic, 40 g
Lisää vaihtoehtoja
BioTechUSA Energy Gel, 60 g
Lisää vaihtoehtoja
Tuote 28 sta 65

Muut ostivat myös

Mitä ovat nopeat hiilihydraatit?

Nopeat hiilihydraatit ovat hiilihydraatteja, joilla on korkea glykeeminen indeksi (korkea GI). Kun glukoosipitoisuus nousee, kehon täytyy tuottaa insuliinia, sillä se alentaa veren sokeripitoisuutta ja lisää solujen glukoosin saantia. Nopeita hiilihydraatteja löydät eri elintarvikkeista, kuten valkoinen riisi, vaaleat jauhot, pasta, banaanit, karkit ja virvoitusjuomat. Kaikki elintarvikkeet, jotka sisältävät sokeria, voivat sisältää enemmän tai vähemmän nopeita hiilihydraatteja.

Nopeita hiilihydraatteja treenien jälkeen

Intensiivisen treenin jälkeen keho tarvitsee palautuakseen oikeanlaista energiaa. Täydellisessä maailmassa, se olisi helppoa, söisit aterian treenien jälkeen, mutta se ei sovi kaikille. Yksi vinkki on sen sijaan juoda ravintolisiä suoraan treenien jälkeen, joko aminohappoja tai nopeita hiilihydraatteja, riippuen treenisi intensiteetistä ja siitä, millaisessa laajuudessa tarvitset energiaa palautuaksesi.
1  2  3  Seuraava »