Kategoriat
Suodata
Järjestä
Tuote 1 sta 1
Loading...

Kuntoile

Pidätkö treenistä, jossa saa hien pintaan ja hengityselimet töihin? Kuntoilua on tärkeä treenata, koska sillä on vaikutusta sydämen ja keuhkojen vahvistamiseen. Vinkkejä hyvään kuntoilutreeniin:

  • Spinning salilla ryhmässä
  • Juoksu/Powerwalking
  • Intervallitreeni
  • Tennis
  • Aerobic
  • Crossfit
  • Uinti
  • Thainyrkkeily

Harjoittele keskittyneesti

Kamppailulajit eivät ole vain hyvää kuntoharjoittelua, vaan myös henkistä toimintaa vastustajan voittamiseksi. Jooga ja tanssi lisäävät myös ketteryyttä, voimaa ja sisäistä keskittymiskykyä, mikä on erittäin positiivista keholle ja mielelle.

Voimaharjoittelu – tärkeä treenimuoto

Voimaharjoittelu on perustavaa treeniä sekä nuorille että vanhoille. Voimatreeni polttaa rasvaa erittäin hyvin – asia, josta monet eivät ole tietoisia. Parhaan voimatreenin saat kuntosalilla kaikilla käytettävissä olevilla laitteilla, mutta voit myös ostaa varusteita kotitreeniä varten. Kysy lisää personal trainerilta tai lue blogeja siitä, mitkä painot ja toistot ovat parhaita.

Löydä sinulle sopiva liikuntamuoto

Se, minkälainen treeni sopii kellekin, on hyvin yksilöllistä. Eri lihasryhmiin kohdistuva treeni on tietysti aina hyvä. Liian yksipuolinen treeni ei myöskään anna toivottuja tuloksia. On myös tärkeää, että sinusta on hauskaa treenata ja olet motivoitunut treenikertojen suorittamiseen. Treenaa kaverin kanssa, mene mukaan urheiluseuraan tai palkkaa personal Trainer pitääksesi motivaatiota yllä. Myös oikeilla tuotteilla on iso merkitys. Ne löydät meiltä.

Me täällä Protein Companylla toivotamme sinulle tsemppiä treeniin!