Kirjaudu sisään
Selaushistoria

Juoksu ja Powerwalk

Juoksu ja powerwalking ovat todennäköisesti yleisimpiä liikuntamuotoja maailmassa. Tämä on ymmärrettävää, kun otetaan huomioon, että ne on urheilulajeja, joita kuka tahansa voi harrastaa milloin tahansa, millä tahansa tasolla – täysin ilmaiseksi. Tarvitset vain asianmukaiset kengät ja vaatteet ja olet valmis nauttimaan näistä mahtavista liikuntamuodoista. Lue lisää
Kategoriat
Suodata / Järjestä
20
Kampanja
Better Bodies Bronx Track Pants Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chelsea Track Pants Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Bronx Track Jacket Dark Navy
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chelsea Track Jacket Dark Navy
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chelsea Track Jacket Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Bronx Track Pants Dark Navy
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chelsea Track Pants Dark Navy
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
ICANIWILL Softshell Jacket, Black
58
Dcore Performance Tracksuit
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Varick Track Pants Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Bronx Track Jacket Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Brooklyn Track Jacket Navy
Lisää vaihtoehtoja
Womens Best Snapback Cap
Lisää vaihtoehtoja
Rehband RX Knee Sleeve 3 mm, Svart
Lisää vaihtoehtoja
27
Gorilla Wear Carlin Compression Tights, Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Flatbill Cap
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Bowery Track Pants Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Bowery Track Pants Dark Navy
Lisää vaihtoehtoja
Tuote 28 sta 42

Muut ostivat myös

Niin monta eri tasoa, niin monta tilaisuutta

Olitpa kokenut maratonjuoksija tai entinen sohvaperuna, joka on vihdoin saanut itsensä lenkkipoluille, voivat juoksu ja powerwalking muuttaa elämääsi. Sinä valitset juoksulenkin keston, missä haluat juosta ja kuinka nopeasti juokset, mikä tarkoittaa sitä, että voit aloittaa hitaalla tahdilla ja lisätä vauhtia ajan myötä. Monet, jotka aloittavat juoksemisen, treenaavat ensin nopeaa powerwalkia ja jatkavat siitä sitten pitkän matkan juoksuharjoitteluun.

Aloita varovasti – Powerwalking-treenillä

Powerwalking on erittäin nopeaa kävelyä, pitkiä tai lyhyitä matkoja, joka pistää sykkeesi liikkeelle ja on hellävarainen polville eikä liian raskasta keholle. Hikoilet ja tunnet tehneesi kunnon treenin, aivan kuten juoksutreenin jälkeen.

VINKKI! Jos olet ollut kuntoutuksessa loukkaantumisen jälkeen, ollut sairas ja haluat palata treenaamaan hitaalla tahdilla, tai jos vain tunnet itsesi joskus hieman väsyneeksi, powerwalking voi olla tehokas ja lempeä vaihtoehto liikuntamuodoksi.

Mukavat, liikkumavapautta antavat juoksuvaatteet

Juoksussa ja powerwalkingissa on se etu, että ne ovat edullisia ja niitä voi harrastaa missä ja milloin tahansa. On kuitenkin tärkeää, että pukeudut oikein erilaisiin sääolosuhteisiin ja että sinulla on oikeanlaiset, jalkoja tukevat juoksukengät.

Protein Companylta löydät paljon erilaisia tuotteita, mutta yksi ehdottomia suosikkejamme on Fitnessjunkie . Täältä löydät välttämättömät tarvikkeet, jotka mielestämme sopivat erityisesti juoksulenkille ja powewalking-treenin.

  • Pitkä- tai lyhythihaiset kompressiopaidat, jotka tarjoavat hyvän tuen selälle ja ylävartalolle.
  • Treenitrikoot, jotka tarjoavat hyvän liikkuvuuden niin kesällä kuin talvella.
  • Verryttelyhousut, jotka voi pukea treenitrikoiden päälle, tai sinulle joka pidät väljemmistä treenivaatteista.
  • Juoksushortsit mukaviin kesätreeneihin tai puettavaksi treenitrikoiden päälle.
  • Urheilukello ajan, kalorikulutuksen, sykkeen ja askelmäärän seuraamiseen.
  • Iskuja vaimentavat juoksukengät, jotka sopivat suosikkimaastoosi juoksulenkille tai kävelyyn.

Kehon vahvistamiseksi ja lisäämään omaa tehokkuuttasi voimme myös suositella ravintolisiä, joita voi nauttia sekä ennen juoksulenkkiä että sen jälkeen, sitä mukaa kun parannat kestävyyttäsi ja suorituskykyäsi.
1  2  Seuraava »