Kirjaudu sisään
Selaushistoria

Tanssi

Olet kuin huomaamatta tehnyt treenin ja saanut purkaa tunteitasi – ja lisäksi sinulla on ollut hauskaa! Tanssi tarjoaa upeaa treeniä melkein kuin huomaamatta. Tanssia voi treenata yksin, parin tai ryhmän kanssa. Kaikki tanssimuodot muokkaavat kehoa, vahvistavat lihaksia ja immuunijärjestelmää. Lue lisää tanssimuodoista ja tarvikkeista täältä, Protein Companylta! Lue lisää
Kategoriat
Suodata / Järjestä
20
Kampanja
ICANIWILL Nimble Sports Bra, Anthracite
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Oversize Tee Wash Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Sweatpants, Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chrystie Sweatants, Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
ICANIWILL Nimble Sports Bra, Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Sweatpants, Light Grey Melange
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
ICANIWILL Nimble Sports Bra, Blush Rose
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Highbridge Crop LS Greymelange
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chrystie Sweatants, Light Grey Melange
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Oversize Tee, Black & Yellow
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Oversize Tee, Light Pink
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Tank White
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Chrystie Sweatants, Light Orange
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Tank Khaki Green
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Stanton Tank Wash Black
Lisää vaihtoehtoja
20
Kampanja
Better Bodies Tribeca Sweat Pants Black
Lisää vaihtoehtoja
Tuote 16 sta 16

Muut ostivat myös

Tanssin iloa parhaimmillaan

Tanssi ei vaadi erityistä ennakko-osaamista, vaan tanssin ilo ja halu liikkua ovat hallitsevia tekijöitä. Tanssimisen yksi parhaista asioista on sen tarjoama mahdollisuus kehonilmaisuun musiikin avulla. Tämä koskee kaikkia tansseja, kuten zumbaa, streetdancea tai balettia. Tiesitkö, että tanssia käytetään myös terapiamuotona mielenterveyden hoidossa?

Koordinaatio suhteessa kuntoon

Tanssitunti tarjoaa automaattisesti sekä koordinaatio- että kuntoharjoittelua. Tanssitreenejä on erilaisia: ohjattuja tanssitunteja tanssinopettajan laatiman koreografian mukaan tai luovaa tanssia omien liikekuvioiden mukaan. Jotkut tanssit puolestaan vaativat tiettyjen askelkuvioiden opettelemista, kuten tango tai valssi. Vapauta kehosi ja anna tanssin viedä mukanaan!

Vaatteet ja asusteet tanssitreeniin

Eri tanssilajien kilpailuissa saatetaan tarvita erikoisvaatteita, mutta treeneihin riittää yleensä tanssitreeniin soveltuvat vaatteet, kuten treenitrikoot, säärystimet, väljä paita ja polvisuojat – jälkimmäiset voivat olla hyvä hankinta, jos harrastat vaativia liikekuvioita sisältäviä streetdancea tai breakdancea.

Mitä ottaa huomioon tanssiessa

  1. Käytä vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta ja antavat sinulle liikkumavapautta.
  2. Hanki tanssimuotoon soveltuvat kengät (balettikengät, tangokengät, urheilukengät jne.)
  3. Suojaa polvet, kyynärpäät ja nivelet esimerkiksi polvisuojilla, säärystimillä ja rannesuojilla, etenkin vauhdikkaissa tanssilajeissa.
  4. Hyvä ja tanssiin sopiva musiikki, joka saa sinut jatkamaan yhä uudestaan!
Protein Companylta löydät sekä mukavia vaatteita tanssimiseen että erilaisia suojavarusteita, joita voi olla hyvä käyttää rankan tanssitreenin aikana.

Mikä tanssi sopii sinulle parhaiten?

Erilaisia tanssimuotoja on paljon. Klassikoihin kuuluvat kansantanssit, baletti ja valssi, kun taas suosiota saavuttaneita uudempia tanssimuotoja ovat esimerkiksi zumba, hip hop/streetdance ja jazztanssi. Modernissa tanssissa painopiste ja liikkeet ovat enemmän kohti lattiaa kuin klassisissa tansseissa.

TANSSIVINKKEJÄ! Jos pidät nopeatempoisista tansseista, ovat streetdancen eri muodot upeita. Jos pidät kuumista rytmeistä ja paritansseista, kannattaa kokeilla salsaa tai tangoa. Jos rakastat tanssia ryhmässä koreografin ohjauksessa, kannattaa ehdottomasti kokeilla latinalaista tanssia zumbaa tai balettia.